Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Ben je niet tevreden over je online aankoop? Dan kun je het product, binnen de bedenktijd, retourneren. Is het product kapot of incompleet? Dan is sprake van een ondeugdelijk product. Neem dan eerst contact op met de webwinkel.

* Het retourneren in de originele, onbeschadigde verpakking is een vereiste om gebruik te maken van het kosteloos retourneren. Indien deze niet meer aanwezig is of beschadigd is, is het in enkele gevallen mogelijk om het artikel opgebouwd op te halen. De retourkosten zijn in dit geval voor rekening van de koper.


Mijn product mist een onderdeel:
Onze excuses hiervoor. Neem contact op met onze klantenservice.

Mijn product is toch niet wat ik zoek:
Dat kan gebeuren natuurlijk, geen probleem! Kijk eerst even of je product niet onder de uitzonderingen valt. Valt dit product niet onder de uitzonderingen? Bekijk dan de retourvoorwaarden. Bij vragen kun je uiteraard altijd even contact met ons opnemen.

Mijn product heeft een defect:
Dat is natuurlijk vervelend en gaan we oplossen! Heb je al bij de technische vragen & oplossingen gekeken? De kans is groot dat hier de oplossing tussen staat en je direct weer aan de slag kunt.

Heb je het defect hiermee niet kunnen oplossen? Vul dan het serviceformulier in. Een van onze collega’s van de technische dienst zal hierna contact met je opnemen om het probleem te verhelpen. Wij hebben dit formulier nodig om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van het soort defect dat wij voor jou gaan oplossen.

Wat beloven wij?

  • 14 Dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Product ruilen? Lees meer hieronder bij het kopje ‘ruilen’
  • Groot of zwaar product? Die komen we ophalen.
  • Geld terug? Binnen 7 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
  • Is je product kapot na 14 dagen? Dan heb je garantie op je product. Op elke productpagina staat de garantie van het betreffende product vermeld.

Ruilen

Ruilen van een matras

Mocht het comfort van een bij ons aangeschaft matras niet bevallen, dan ruilen wij die zonder problemen in voor een ander matras. De matrashoes blijft in dat geval jouw eigendom. De kern ruilen wij om voor een ander, door jou gewenst type.

Zie de voorwaarden bij het product per merk kan verschillend zijn.

Ruilen van kleine producten

Hoe ruil ik een product?

  1. Meld je omruiling aan via de mail [email protected] en geef aan welk product je ervoor in de plaats wilt.
  2. Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken.
  3. Neem contact met ons op voor het juiste adres.
  4. Je brengt het pakket bij een bezorgservice (bijvoorbeeld PostNl). Je betaalt zelf de verzendkosten.
  5. Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag of zo spoedig mogelijk je nieuwe product. De verzendkosten voor het nieuw op te sturen product betalen wij.

Ruilen van grote producten

Is je product zwaarder dan 31,5 kg – 120 x 60 x 60 cm (l, b, h) per pakket? Neem dan even contact met ons op voor de juiste afhandeling. Ben je zelf in staat om het product te bezorgen dan is dit ook mogelijk. In dat geval worden er door ons geen kosten berekend.

Tip: Bewaar het originele plastic. We proberen overigens altijd de levering van het nieuwe product met het ophalen van het retour product te combineren. Dat is wel zo handig (je hoeft maar 1 keer thuis te zijn) en belast het milieu 1 keer minder.

Retourneren

Indien je niet tevreden bent, kun je binnen veertien dagen na levering melden dat je het product wilt te retourneren. Het betaalde bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na ontbinding worden teruggestort.

Retourneren kleine producten

Hoe retourneer ik een klein product?

  1. Meld je omruiling aan via de mail [email protected] en geef aan welk product je retour wilt sturen.
  2. Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken.
  3. Neem contact met ons op voor het juiste adres.
  4. Je brengt het pakket bij een bezorgservice (bijvoorbeeld PostNl). Je betaalt zelf de verzendkosten.
  5. Na ontvangst maken we het bedrag binnen 7 dagen naar je over.

Retourneren grote producten

Is je product zwaarder dan 31,5 kg – 120 x 60 x 60 cm (l, b, h) per pakket? Neem dan even contact met ons op voor de juiste afhandeling. Ben je zelf in staat om het product te bezorgen dan is dit ook mogelijk. In dat geval worden er door ons geen kosten berekend. Neem altijd eerst contact met ons op voor evt misverstanden.

Na ontvangst maken we het bedrag binnen 7 dagen naar je over.

Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren