Garantie en klachten

Garantie en klachten

Garantie en klachten Las-lunas

Voor elk product geldt dat wij 100% achter onze producten staan. We bieden per product altijd de fabrieksgarantie aan. Op elke productpagina kun je de garantie bekijken. Ondanks de garantie kan het een enkele keer voorkomen dat een product toch niet goed blijkt. In dat geval kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen.

Op alle producten die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.

Let er wel op dat de garantie direct via De-Slaapfabriek verloopt, als een product zonder toestemming van ons door een derde partij gerepareerd wordt, dan vervalt de garantie. Schade die buiten de garantie ontstaat, kunnen wij tegen een scherp tarief repareren.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening, zowel voor jou als voor ons. Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan ons kenbaar te maken. Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Las-lunas
Nicolaasweg 216
3581 VH Utrecht
[email protected]

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet helemaal tevreden met onze klachtafhandeling? Dan is het mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of het ODR Platform.